Thursday 29 March 2012

Dulu kosong sekarang terisi

Salam, semua..

Hari ni lmbt ckit dpt idea utk tulis dalam my blog.. Time drive ptg td waktu g htr kete naza suria angah ke naza service centre di setapak terus dpt idea bile terdengar lagu Kosong nyanyian Najwa Latif.. Kalo x silap saya lagu ni lagu baru dia.. Not bad..

Bile dengar bait-bait lirik lagu ni, tibe2 terasa mcm sesuatu.. Hmm.. lagu ni mcm ade kene mengena dgn   saya la.. Time zaman cintan cintun with 1st love dulu.. Bercinta 4 thn, "gantung tak bertali" hmpir 2 thn, lps 2 putus hanya melalui sms n call.. Mula2 tu mmg mcm org sasau ckit la.. bak kata org tua2.. makan x lalu, mandi x basah.. badan susut jugak la time 2..hehe... Tp lps 2 saya bangkit balik.. Saya sambung Master, tumpu pada keje yg mmg terlalu byk.. smpai dh x teringat kisah lama.. Akhirnya saya dpt lupakan.. Tp tipu la kalo saya ckp dh lupa semua.. Kdg kala teringat jugak..

Bile difikir balik, bagus jugak putus cinta.. Kite boleh menilai diri kite balik.. Ape kekurangan kite, apa silap kite n dapat mematangkan diri kite untuk mengharungi kehidupan yang serba mencabar ini.. N skrg jiwa sya pn dh terisi.. Dgn sape.. biarlah rahsia.. ;)

Jom kite layan video lagu Kosong ni.. Siap dgn lirik lagi..




No comments:

Post a Comment